csütörtök, június 04, 2009


Új gazdára lelt ez a kerámia ikonom.
Nagyon örültem, hogy akkora sikere lett amekkora... kicsit féltem, hogy nem biztos keresztény berkekben lelkes fogadtatásra lel, (elnézést az érintettektől akik ezen felháborodnak) de kellemesen kellett csalódnom. Sőt! Még azt is hozzáfűzték, hogy kár, hogy a katolikus piacon nem találni ilyen igényes munkát! Nagyon jól esett a lelkemnek!

ITT látható még egy-két hasonló munkám.

A Kozma Lajos ösztöndíjat kerámia képek, papírporcelán kísérletekre nyertem. A nonfiguratív írott felületek mellett szeretném újra felvenni ezt a régi szálat is és anyagban tovább gondolni egy-két fejben már körvonalazódó ikon képét.




Ádám ma azt tervezte, hogy anyagbeszerző útra indul Pestre de az estét már velünk tölti.
Délután hívott, hogy az autót használhatatlanra törte, de hála Istennek neki nem lett semmi baja.
Most sikerült letenni a fiúkat, Andorral valami nincs rendben, nagyon kis vadóc, csíp, mar harap, visít, lehet fáj neki valami... alig tudtam elaltani.

1 megjegyzés:

L. M. Zsuzsi írta...

Nagyon kíváncsi vagyok a dolog folytatására!!!
A kocsi meg...pfff... hát még jó, h Ádám haja szála se görbült...grationn