szombat, június 20, 2009

Nagy gondban vagyok... :( sajnos a költözés óta nem találom az Ukulele illusztrációimat, pedig nagy örömömre a Virtuartnet galéria felkért, hogy szerepeljek az oldalukon az Ukulele verseskönyvvel.
Ez igazán nagy megtiszteltetés számomra, különösen arra való tekintettel, hogy a gyereksarokban szereplő, beválogatott mesekönyveket számomra kedves, tehetséges illusztrátorok illusztrálták.
Szegedi Katalin, Szalma Edit, Kállai Nagy Kriszta.


Keresem tovább és reménykedek, hogy nem tűnt el végérvényesen... :( és, hogy a galéria nem un bele a várakozásba.

9 megjegyzés:

Hajnalka Cserháti, Ojni írta...

Gratulálok és drukkolok!

Hajnalka Cserháti, Ojni írta...

Én mindig ha végeztem valamivel, akkor összecsomagolom a hozzá tartozó krokikat, kész képeket, aztán ráírom a címét és megy (ne nevess!) a vendégágy ágynemütartójába.

Lipodresch írta...

Valami rendszert majd nekem is ki kell találnom, remélem lesz rá szükség mert hegyekben állnak majd a munkák! :) :) :) :)
Az én rajzaim farekeszekben vannak, azt hittem ez is... de valahogy a költözésnél elkeveredett... :(

Tündérlátta írta...

Nagyon szorítok, hogy előkerüljenek.. Nálunk is mindig ügyködnek a házimanók...

enikő írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
enikő írta...

Én is mindig rendszerint elpakolok. Tőlem is kérték a diplomamunkámat, pubblikálnának belőle ha minden igaz, hát persze, hogy nincs meg a digitális verzió. Elvileg újra kellene pötyögtetni mindent...
Csak nyugtatni akartalak, hogy nem vagy egyedült az efféle gondokkal.
De szurkolok, hátha előbukkan.

Lipodresch írta...

Köszönöm a biztatást. Igyekszem!

Ha esetleg olvasol még... az én kedvemért megpróbálnád a felugró ablakot?

Lipodresch írta...

Kedves Tündérlátta
Hozzád sem tudok kommentelni... biztos az én készülékemben van a hiba...ha valaki tudja a nyitját szóljon.
Én eddig odáig jutottam, hogy ha felugró ablakra van állítva a komment akkor elküldi az üzenetet... :(

enikő írta...

Azt hiszem átállítottam. Próbálkozz, hátha sikerül. :)