péntek, június 26, 2009

Pöttyösen szép az élet!


...kipöttyöztük a gyerekszobát!

11 megjegyzés:

Csillus írta...

Áááám, mamacka, ez állati jóóó!!!! Gyönyörű! Milyen ügyesek vaytok, csak ámulok!

Lipodresch írta...

Ehhez igazán nem kell nagy tehetség, csak néhány nagyobb edény amit körberajzoltam, a legnagyobb pöttyöket meg cérnára kötött ceruzával húztam ki!

Hajrá Csillus! ;)

enikő írta...

Szuper ötlet, szép kivitelezés. Jó hangulatot kelt. :)

Lipodresch írta...

Köszönjük!


Szerintünk is vidám! Már régóta tervben volt! :)

nella gatica írta...

tus hijos¿? son una belleza, las fotos increíbles!

Lipodresch írta...

...uhhh hát ezt sajnos nem értem, de remélem, hogy megköszönhetem! :)

L. M. Zsuzsi írta...

Ha minden igaz, holnap megnézzük élőben a pöttyeiteket!
De Marcsi Te miért nem írsz?

Lipodresch írta...

Alsóörsön vagyunk nem jut idő netezni!

Várunk!!!

L. M. Zsuzsi írta...

Nocsak!!! (...)
Remélem sikerül!

Zsófi írta...

Nagyon tetszik a blogod! A pöttyös fal csodaklassz, a pisilős történeten pedig jót nevettem:)

Lipodresch írta...

Köszönöm!
Örülök, hogy idetaláltál!