kedd, szeptember 22, 2009

Kiégtek a képek... szinte az egész rajzolat eltűnt. Vannak szép részletek, nekem különösen azok tetszenek ahol úgy néz ki mintha megette volna a penész, de az egész szétesett, megette a máz. Amit mellesleg le is lehet róla csiszolni így még férjemre vár egy kis feladat... hátha később saját célra még fel tudjuk használni.

Lehet, hogy egyáltalán nem is kell mázat használnom?????

Most tettem be olyan próbát ahol máz és fahamu keverékével csak áttöröltem a képet, illetve olyat amiről az amúgy is lehelet vékony mázréteget még le is dörzsölgettem. Kíváncsi leszek erre az égetésre..., hogy aztán tapasztalatokkal felvértezve állhassak neki újból az egésznek.























1 megjegyzés:

L. M. Zsuzsi írta...

Uff, Marcsi... egyébként szerintem a kép - képen - nagyon finom így is, olyan álomszerű... kíváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle... ezek a malőrök viszik el az embert váratlanul jó megoldokhoz... ezt kívánom...