péntek, július 17, 2009

Babooo hordozók







Kész lettek az eddig félkész babooo hordozók unokanővérem jóvoltából (ugyanis sajnos a saját gép nem bírta a strapát).

Ez tulajdonképpen egy csatos babaerszény.
Leginkább az egész korai időszakra ajánlom, amikor fekszik benne a baba, illetve a totyogós időszakra, amikor csípőhordozásban nagy segítség. Gyorsan ki és be lehet pakolni a kisembert a hirtelen változó igényekhez igazodva.
A csat lehetővé teszi hogy különböző méretű emberek is egy hordozót használjanak (például anya és apa mérete ritkán hasonló) viszont a válnál fontos jól eligazítani, hogy ne nyomjon.
Másfél éves korig érdemes használni, később a nagy súly és az egyenlőtlen elosztás (féloldal) miatt nem kényelmes. Ekkor már a háti hordozás ajánlott.

9500 Ft/db + posta (és sajnos csak pár darab van készen, a jövőbeli munka meg a jövőben, így aki kedvet kapott ne habozzon)


Névváltáson és jövőbeli közös munkán töröm a fejem unokanővéremmel aki egy nagyon tehetséges varrónő, de erről egyenlőre csak ennyit, addig is pár kép a hordozóról.





6 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Miért szeretnél nevet változtatni? szerintem ez az egyik legötletesebb név a termékpiacon.
És csodaszépek!!! Tulajdonképpen aig várom, hogy pakolhassak bele valakit...

Lipodresch írta...

:)

Köszönöm!

Nem is változtatni csak egy kicsit módosítani szeretném, de majd még lehet véleményeztetem a dolgot.

L. M. Zsuzsi írta...

Olyan szépek-vidámak ezek Marcsi!!!
Viszont :-( találtam vkit:
http://baboovilag.blogspot.com/

Lipodresch írta...

Háát igen evvan!

Amúgy én előbb voltam Babooo és én három o val vagyok... többek között ezért is gondoltam módosításra, de egyenlőre nem írom le nehogy mire oda jutok lesz belőle három.

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez a lány tőlem vette volna, ugyanúgy az ő fejében is megszülethetett, de az újat inkább egyenlőre nem írom le...

L. M. Zsuzsi írta...

igazad van!
Ámbátor, Emil tud titkot tartani ;-)
én tök kíváncsi vagyok, írd meg csak nekem lécciléccíííí

Virág írta...

Nekünk nagyon bevált. Kincső lányunk kedvenc alvókuckója, ahol újszülött kora óta mindig megnyugszik. Mindenkinek csak ajánlani tudom.