szerda, május 20, 2009

Óvodások

Tegnap jöttünk vissza anyutól.
Fokozatosan költöztetjük át a régi dolgaimait, régi rajzok,szakdolgozatok, egyéb tanulmányok, kerülnek elő a sok papír közül.
Érdekes élmény újra felfedezni mi minden készült az elmúlt pár év alatt.

Felleltem óvodás rajzaimat is. Némelyiken nagyon meglepődtem, hogy már annyira korán készültek.
Áronomnak mutattam, hogy látod ezt akkor rajzoltam amikor annyi idős voltam mint te.
Szinte megtáltosodott. Egyből leült rajzolni, és papírra vetette első emberábrázolását orral szemmel szájjal, kezében az elengedhetetlen bottal.
Én meg csak gyönyörködtem az én okos, gyönyörű, tehetséges kisfiamban és az ő művében! :) :) :)

Apja annyit mondott, hogy
-Úgy látszik jót tett a lelkének látni, hogy kicsinek anya sem volt akkora nagy spíler! :) :) :)



A képen nagyóvodásom fogja anya óvodáskori kézlenyomatát, középen meg az látható, amint épp szárnyakat kap... :)

Ide kattintva megnézhető a többi korai óvodás és kisiskolás rajz.

Nincsenek megjegyzések: