péntek, április 03, 2009




Áron ma három éves lett.


Nagy mérföldkő ez kicsi ember életében.

Ez az első születésnapja amikor már úgy igazából kezdi felfogni, hogy ez a nap róla szól, ma bizony körülötte forog a világ.


Olyan gyönyörű volt három éve az a tavaszi nap.
Már előző este bementünk szivárgó magzatvízzel. Én a lépcsőn való lecsúszásra fogom a dolgot, ugyanis másnap 11-ig nem történt semmi. Persze az indulás kicsit pánikszerű volt. Fel-alá rohangáltam a lakásban, hogy én még nem akarok szülni- én még nem akarok szülni... "ugye ez nem a magzatvíz????"
Nagyon szerettem pocakosnak lenni és szörnyű igazságtalanságnak tartottam, hogy elvettek tőlem ebből az időszakból két teljes hetet. :)
Sógornőm is nálunk aludt így volt egy kis segítségem, bepakolni, megnyugodni. (bár az ő kezében is rezgett a bepakolnivaló lista... :) )
Lezuhanyoztam, interneten világgá kürtöltem a nagy hírt, majd elindultunk....

A kórházban elfoglaltuk apával a vágyva vágyott alternatív szülőszobát, bevetettük magunkat a franciaágyba és egy jót aludtunk, rákészülve a másnapra.
11-kor, fájások nemlévén sajnos bekötötték az oxitocint (nem panaszkodok, igazán elég sokat vártak), ami miatt viszont nem ülhettem be a kádba. (két év múlva ugyanitt ezt is kipróbálhattam, de ez egy másik történet....)

...és innen már minden ment mint a karikacsapás....




16 óra 2 perckor világra jött elsőszülött fiunk.
Lipovszky Áron (Fülöp)





















2006 április























2007 április













2008 április

Akkor még a hold volt a nyerő ezért egy sajt-holdtortát kapott, egerekkel őfensége.


















2 megjegyzés:

L. M. Zsuzsi írta...

Drága Áron! Isten éltessen nagyon sokáig boldogságban!!!

:-) megjegyzem, a kórházba becsomagolandó dolgok listája A TE KEZEDBEN remegett úgy, hogy elolvasni sem tudtad, aztán átvettem, és úgy olvastuk... :-) Izgalmas éjszaka volt, az biztos!

Lipodresch írta...

Igen de aztán a tiedben is remegett!
Pont ez volt benne a vicces, hogy legalább annyira izgultál mint én! :)

Köszönjük a köszöntést!