csütörtök, november 25, 2010

Betlehem





Jó pár hete-hónapja volt alkalmam picit agyagozni, csak azóta a fotózást nem sikerült összehoznom.

Többek között ezek a pólyás Jézusok készültek.

Ha minden jól megy felkerülnek a meskára is.

Én inkább magastüzű kerámiákban vagyok otthon, de most lehetőség hiányában kipróbáltam az alacsonytüzű égetés adta lehetőségeket. Persze azért kicsit feltornáztam a hőt. Nagyon elégedett lettem a végeredménnyel, pont ilyennek képzeltem. Meg is lódult a fantáziám a hogyantovább irányában, csak sajnos égetési és munkalehetőségeim eléggé szűkre szabottak.

2 megjegyzés:

girzs írta...

De jó hallani rólad!
Nagyon megkapóak ezek a figurák.
Esetleg egy árnyalattal mosolygósabb szájjal talán...Így nagyon megrendítő a magába zártsága a kisbabának, és persze, ez jellemző is egy újszülöttre, ezért tetszik is.

Tetszik, hogy Ő maga a titok.

Csak egy valami, hogy olyan egyiptomias, ez zavar egy picit.

(Remélem, nem baj, hogy leírtam.)

Lipodresch írta...

Dehogy baj. Számomra mindig érdekes, hogy mások mit látnak bele a munkámba.

Nekem nem jutott eszembe Egyiptom.

A gyolcsszerű, megoldás szándékos. Még nem cselekedhet, nincs itt az ideje, kiszolgáltatott...